czwartek, 21 lutego 2013

Zrządzenie losu i wyczekany burżuj

Jak to dobrze o czymś intensywnie myśleć i marzyć, trzeba uważać bo to się może szybko spełnić.
Jeszcze całkiem nie tak dawno suszyłam głowę mojemu przyjacielowi  -'Czarny' pozdrawiam Cię ' jak bardzo chciała bym pójść na koncert Sokoła i Marysi starosty. Jestem naprawdę ich wierną fanką. Na co mój przyjaciel : ' Justa przyjeżdżaj do Wawy pójdziemy na jakiś koncert. Hmm tylko że młodej mamie to już nie tak łatwo wyskoczyć na weekend, poza tym nie lubię zostawiać Julki.


Ale do sedna zrządzenie losu brzmi tak, że koncert Sokoła i Marysi odbędzie się w moim mieście! Ha! Jestem szczęśliwa, stolik zarezerwowany, bilety kupione, bo już bym sobie nie wybaczyła, gdyby ominęło mnie to wydarzenie. Dosłownie zgrzeszyła bym. Ale koncert będzie więc, będzie fajnie :) Już się cieszę i nie mogę się doczekać. Zawitamy tam razem ze ślubnym i być może z naszymi dobrymi znajomymi S :)


No i jeszcze juSia nie była by sobą gdyby nie wspomniała o wyczekanym nabytku, czyli mam już swojego burżuja, podkład Bourjois 123 Perfect, znany blogerkom, dużo pozytywnych opinii, średnio kryjący, lekki dobry na lato, ładnie pachnie i podobno zawiera kolorowe pigmenty mające korygować cienie i zaczerwienienia , więc co mogę powiedzieć poużywamy, zobaczymy :) Pewnie dam znać jak się sprawdził.



Lubicie chodzić na koncerty waszych ulubionych zespołów ?
 pozdrawiam
zacieszająca
juSia 

4 komentarze:

  1. na koncercie juz nie bylam wieli....
    ale za to bylam na ani mru mru w listopadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja już nie pamiętam kiedy byłam na jakimś fajnym koncercie :) ale fajnie jest tak czasem wyjść z domu i zapomnieć o obowiążkach:) miłego koncertu
    P.S. Czekam na recenzjepodkładu bo mój się kończy i szukam jakiegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testuję zawzięcie i najbliższych dniach na pewno napisze kilka słów :) raczej będą to miłe słowa, pozdrawiam

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...