wtorek, 5 lutego 2013

To już rok ...

Dziś jest bardzo ważny dzień dla mojej rodziny. Jesteśmy wszyscy bardzo szczęśliwi bo nasza córcia właśnie skończyła roczek. To znaczy dokładnie skończy o godzinie 22.17


Jak sobie o tym wszystkim przypomnę ... buzia się uśmiecha, chociaż byłam nie lada przestraszona kiedy z ni stąd ni zowąd odeszły mi wody, kiedy wchodziłam do domu, po całodziennych niedzielnych wycieczkach.  
Julisia przyszła na świat przez cesarskie cięcie i nie było to dla mnie jakieś traumatyczne przeżycie  ale myślę że to zasługa cudownych pań które asystowały w operacji i trzymały mnie za rękę podtrzymując jednocześnie na duchu. Poza tym za drzwiami oddziału położnictwa czekała na mnie (nie przesadzam) cała moja rodzinka. Dokładnie rok temu zostaliśmy szczęśliwymi rodzicami.

365 dni wcześniej :)


dziś Julisia wygląda tak 


Troszkę już mówi, troszkę chodzi a my jesteśmy szczęśliwi i bardzo z niej dumni. Przez ten roku dużo się wydarzyło przetrwaliśmy kolkę, wizytę w szpitalu, a dziś Jula wyszła z 3 dniówki, która oczywiście okazała się 5 dniówką. Ale to wszystko nie ważne bo chwila w której Jula się przytula i uśmiecha wynagradza wszystko. 

 pierwsze życzenia od siostry  
Maryś :*



Dziś również dowiedzieliśmy się że nasi znajomi zostali rodzicami, więc Julisia będzie miała nowego kolegę i będą razem obchodzić urodziny. 

Jestem szczęśliwa
Pozdrawiam
juSia 

5 komentarzy:

  1. 100 lat dla małej księżniczki :)

    Fajny blog-także jestem blogującą mamą tyle że 2-letniego Filipka.

    Jeśli mogę coś doradzić to wyłącz sobie weryfikację obrazkową w komentarzach bo to zniechęca do ich pisania wiele osób:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, bo myślałam że ja tej opcji nie mam włączonej, a jednak, już wyłączyłam, mnie to również zniechęcało do pisania na innych blogach, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. I ja życzę dużo zdrowia Twojej córci, a Waszej rodzince dużo miłości i wyrozumiałości :)
    Pozdrawiam
    Kasia foto

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Juleczki!Super dziewczyny wyglądacie:-)My również wkrótce mamy przyjęcie urodzinowe i aż nie chce mi się wierzyć,że minęły już 2 lata.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam urodziny 5 lutego :)
    Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia i to jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...