wtorek, 12 lutego 2013

Ogarnąć czas !

Ile mamy mają na głowie ? Ciężko powiedzieć. Ale z pewnością zawsze dużo. Zawód 'mama' nie należy do najlżejszych i najłatwiejszych, ale kluczem jest dobra organizacja. 

Dziecko, praca, pranie sprzątanie, prasowanie, gotowanie i w końcu chociaż krótka chwila dla siebie, myślę że mamy są mistrzyniami logistyki. 

Ja właśnie uświadomiłam sobie że ostatnio mam tyle na głowie, że przestałam nad tym panować i muszę ogarnąć temat :) Nie lubię bałaganu i chaosu więc trzeba wziąć się w garść. 



Wraz z nadchodzącą porą roku postanowiłam stworzyć listę rzeczy które chce i muszę zrobić

* temperatura powoli to powoli ale rośnie więc więcej spacerów z Julisią

* będziemy troszkę zdrowiej gotować, jeszcze więcej owoców i warzyw, zaszczepimy zdrowe nawyki żywieniowe u buby

* worki próżniowe już zamówione, więc czas zrobić porządek w szafie z ubrankami z których mała już wyrosła, również zamówić drugą na wymiar hehe

* trzeba też poczynić w domu jakieś ćwiczenia  kształtujące mięśnie brzucha, to jedyna rzecz którą uważam za niezbędną do zrobienia w związku z moją po ciążową figurą :)

* małe malowanie w domu jeśli czas pozwoli, nie zaszkodzi odświeżyć 

* kolczyki dla mojego maleństwa, oboje z mężem jesteśmy zdecydowani

* poświęcam ogromnie dużo czasu sprawom domowym, co najmniej tyle samo chcę poświęcać firmie, pracuje 2 razy w tyg więc mam wrażenie że nie panuje nad wszystkim tak jakbym tego chciała

* chcę jeszcze więcej czasu spędzać z rodziną, Jula ma dużo rodzeństwa :) kochane dzieciaki 

* wygospodarować chwilkę więcej czasu dla siebie (myślę że da się zrobić)

* godzinkę wcześniej wstawać, bo nie lubię w pośpiechu szykować się do pracy a jestem śpiochem 

Myślę że wszystko do zrobienia
Mam nadzieję że sukcesywnie uda mi się odhaczać po jednej pozycji z listy 
Lubię stawiać cele
Lubię zmiany 
Ogarnę to !

A wasze cele na najbliższy czas? 

Pozdrawiam 
mama
juSia

4 komentarze:

  1. hi hi, pożyjemy, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli masz silną wolę to na pewno Ci się uda :)W wolnej chwili zapraszam do mnie, obserwuje Twojego bloga, bo tak jak Ty jestem mamą i wiem, że to nie łatwa rola w życiu każdej z Nas :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...