środa, 27 lutego 2013

=DIY= czyli juSinowy pomysł na zabawki kąpielowe

Cudowny dzień ! W końcu słońce pojawiło się za Polskimi oknami i daje przedsmak wyczekanej wiosny. Już nie mogę się doczekać dodatnich temperatur. Od razu chce się żyć. Idąc do pracy miałam wrażenie że ludzie byli jacyś inni, jakby ta pogoda tchnęła w nich dobre samopoczucie i chęć działania. Niech tak będzie!

Ja dziś przychodzę do was z Do It Yourself (zrób to sam), czyli mój pomysł na ogarnięcie zabawek kąpielowych Julki.

 Dobrych kilka miesięcy temu nasza córka przeprowadziła się ze swojej plastikowej wanienki do dużej wanny łazienkowej, a wraz z nią przeprowadziły się tam zabawki kąpielowe tj kaczuszki, żabki i ośmiorniczki :)
Po kąpieli zabawki lądowały na brzegu wanny, jednak szybko się zorientowałam że w niektórych miejscach czarnieją co wyglądało bardzo niehigienicznie i nieestetycznie, a przecież Jula wszystko bierze do buzi. Tak być nie mogło, postanowiłam zrobić siatkę na zabawki, w której wysychałyby po kąpieli i dzięki której nie miały by styczności z wanną na której zwykle jest wilgotno, a co za tym idzie mnożą się bakterie.

Najpierw pokażę wam sklepowy odpowiednik tego co zrobiłam, kosztuje około 40 zł, dodam że ja wolała bym za te pieniążki kupić coś dla myszatej :)



Swój woreczek zrobiłam  ze wszystkich haha trzech rzeczy które miałam w domu, czyli z woreczka do prania bielizny i dwóch przyssawek :) koszt to pewnie jakieś 10 zł i siateczka świetnie zdaje egzamin
w roli glówniej :
Julkowe zabawki


woreczek do prania  bielizny, bądź zasłonek typu 'makarony'
dwie przyssawki
Wystarczy przeciąć po dwa oczka nożyczkami i przecisnąć mniejszą część przyssawki.

Prezentuje się tak:


 Dzięki temu rozwiązaniu, zabawki przez większość czasu są suche czyste i nie są siedliskiem bakterii.

Jak Wam się podoba moje rozwiązanie?
Macie taki gadżet w swojej łazience?

Pozdrawiam
juSia

19 komentarzy:

  1. świetny pomysł,my mamy gąbkową półkę narożnikową i rzeczywiście kosztowało ok.50zł,ośmiorniczki mamy identyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, ja takie gadżety do zabawy w brodziku zawsze na recznik i potem do pudełka brałam, chyba skorzystam z pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam woreczki do prania w jysk'u i w biedronie za grosze :)

      Usuń
  3. super pomysł:) u nas zabawkie do kąpieli też w taki sam sposób mieszkają:)taką samą ośmiorniczkę mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny pomysl, ja jednak w niedalkiej przyszlosci zakupie na ebay'u za jakies 4 funty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zawsze to taniej niż u nas :) tak czy sak idealne rozwiązanie :) pozdrawiam

      Usuń
  5. bardzo fajny i praktyczny pomysl

    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY POMYSŁ!
    podkradamy! możemy, co :)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super !!!Ja też kradnę ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jusia! Tak banalby i tak genialny pomysl, nie wpadlabym na to:) Podkradam co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkradaj kochana :) mam już spory czas i sprawuje się świetnie, taniocha :D

      Usuń
  10. a gdzie można kupić taki woreczek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. No rzeczywiście, świetny pomysł! Wykorzystałam patent z woreczkiem na pranie, a zamiast przyssawek użyłam dwóch haczyków, wieszam zamkiem w stronę ściany ;) Dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...