piątek, 15 lutego 2013

Dzielna dziewczynka !

Udało się ! Pierwsza pozycja z mojej listy została odhaczona :) 
Kolczyki dla naszej córy zrobione, uszka przebite. Julka wygląda uroczo. Ne obeszło się oczywiście bez obaw, ale nie Julki, tylko moich i meNża, serce się troszkę krajało bo wiedzieliśmy że się przestraszy i będzie płakała. Okazało się że była bardzo dzielna, ból minął raz dwa i o wszystkim zapomniała.

Chcieliśmy zrobić to teraz kiedy nie jest jeszcze taka świadoma wszystkiego, żeby potem nie chodziła tylko z jednym kolczykiem i żeby szybko zapomniała.
Uszek nie zaczepia, nie dotyka, ogólne nie zwraca uwagi. Więc wszystko fajnie wyszło.



Poza tym jak już wiecie, przemycam do domu wszelkimi możliwymi sposobami wiosnę :) Ostatnio bez przerwy na moim stole goszczą cięte kwiaty. W tym tygodniu padło na piękne żonkile. Uwielbiam, dzięki kwiatom w domu jest tak jasno i przytulnie. Tak jak ja lubię. 

Od dłuższego czasu marzyła mi się duża szklana kula, taka przeznaczona dla złotej rybki. Ja widziałam w niej zastosowanie jako wazon i takową dziś sobie sprawiłam.  Żonkile wygodne teraz sobie w niej mieszkają.


Dajcie znać czy wasze pociechy mają przebite uszy.

pozdrawiam 
juSia


5 komentarzy:

  1. Matko! Jakie Niunia ma śliczne dwa węgliki!
    Oj jak dorośnie mamusia będzie musiał poważnie córci pilnować, takie oczęta!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna!moja córeczka jeszcze nie ma kolczyków chodź sama się dopomina:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro sama się upomina, to trzeba to wykorzystać :) a co tam

      Usuń
  3. Urocza córeczka!! my także zastanawiamy się nad kolczykami ale obawiam się, że Malutka za uszka będzie ciągnąć, bo teraz jej się to zdarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez się tego obawiałam, ale jestem zdziwiona jak szybko uszka się goją po 2 dniach swobodnie mogłam już przekręcać kolczyki dla córy, bez bólu, kolczyków nie zaczepia chociaż czasem łapie się za uszka, pozdrawiam

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...