niedziela, 20 stycznia 2013

Skarby bliskie maminemu sercu...

 Każda z nas ma takie przedmioty które przywołują chwile pełne emocji, szczęścia, radości, przedmioty, które sprawiają że chętne sięgamy pamięcią wstecz do momentów bliskich naszemu sercu. wtedy uśmiech na twarzy pojawia się bezwarunkowo. 

Ja zapragnęłam takie własnie chwile utrwalać. Pomysł szkatułki pełnej wspomnień pojawił się wraz z narodzinami mojej córki. Oprócz zdjęć, które uwielbiam i które masowo wywołuję bo kocham kiedy znajdują się w albumie, a nie na komputerze, postanowiłam zebrać w jednym miejscu drobiazgi dotyczące mojej pociechy. 

Zaczęło się w sumie od pozytywnych testów ciążowych, postanowiłam je zachować bo przypominają mi moment w którym dowiedzieliśmy się że zostaniemy rodzicami, uwierzcie mi to była szalona chwila :) do tej pory się śmieję kiedy sobie przypomnę jak skakałam z radości do samego sufitu. 


Jakiś czas temu  sama dostałam od mamy opaski szpitalne, które zakłada się położnicom po porodzie z informacja o dziecku, dla mnie to wspaniała pamiątka i ciesze się że mama mi je przekazała i że nie zaginęły gdzieś w akcji pomimo licznych przeprowadzek. Niestety moje własne z dnia porodu z jakiegoś powodu zabrały położne i niestety już do mnie nie wróciły, zostały mi tylko opaski z cesarskiego cięcia.


W szkatułce obowiązkowo musi znaleźć się również zdjęcie z USG, piękna rzecz, pamiętam jak wyczekiwałam każdej kolejnej wizyty u doktora prowadzącego, z niecierpliwością chciałam zobaczyć na monitorze nasze maleństwo.


Razem z tymi rzeczami w pudełeczku znajdują się również pamiątki które Julia dostała od rodziny na chrzciny. Takie pudełeczko to również dobre miejsce na odbicie stópki i rączki bobasa, pierwszy mleczny ząbek, kępkę włosów z pierwszego strzyżenia
.


Szkatułkę dla córy zrobiłam sama metodą Decoupage, specjalnie ja postarzając przetarciami i spękaniami, pięknie prezentuje się w jej pokoju. Mam nadzieje że kiedy dorośnie z dumą będę mogła przekazać jej szkatułkę pełna skarbów z jej dzieciństwa. 


P.S. Bardzo lubię zdobienie przedmiotów metodą Decoupage, wiec jeśli pragniecie by wasz maluch miał taka osobistą szkatułę pełną wspomnień, mogę taką zrobić na zamówienie wg osobistych upodobań, koszt takiej szkatuły to 35-50 zł w zależności od rozmiaru. Cena odzwierciedla pracochłonność tej techniki. 
Są to przedmioty jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne.

pozdrawiam
 juSia 

1 komentarz:

  1. ja też przywiązuję dużą wagę do zbierania pamiątek.Po Nikosiu wśród ważnych mam jeszcze gazetę z dnia jego narodzin.Po 20 latach przeczytamy co wówczas ważnego na świecie się działo 24.02.2011:):)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...