poniedziałek, 9 grudnia 2013

Powtarzam to sobie codziennie

'' Każda Twoja myśl jest czymś realnym - jest siłą ''

To zdanie powtarzam sobie codziennie. A przynajmniej staram się. Uczę się myśleć pozytywnie i tylko pozytywnie. 

Nie chcę, żeby jakiekolwiek negatywne rzeczy zaprzątały moją głowę. Po co? Szkoda życia.

Jestem typem myśliciela, ciągle myślę, dumam, marzę. 
Jako młoda kobieta i mama marzeń uważam mam sporo. Pragnienia które chciała bym aby się spełniły.

Dlaczego miało by być inaczej? Mam w sobie jakieś przeświadczenie, że musi się udać, że ja muszę o coś walczyć, że muszę dać radę.

Obecnie rzeczą, której poświęcam najwięcej czasu w mojej głowie jest poczucie stabilizacji. Wiem, tak bardzo trudne do osiągnięcia dla Nas młodych. Czuję że brakuje mi tego do pełni szczęścia.
Muszę to osiągnąć. Dla Nas, dla naszej córki. To ważny element w układance mojego życia.

Nadszedł taki okres w czasie naszego rodzicielstwa, gdzie Julia ma już swoje zdanie, gdzie zaczęło się wychowywanie dziecka na pełen etat i to od Nas zależy, czy Ona wyrośnie na pewną siebie, silną kobietę.
Czuje jak wiele spoczywa na naszych barkach. Uważam że ja i monż mieliśmy dobre dzieciństwo i to samo musimy zapewnić jej. Miłość, ciepło, niczym nie skrępowane uczucia i dom rodzinny.

Kolejną rzeczą której mam potrzebę, to bycie po prostu dobrą osobą. Dobro zawsze powraca do ludzi i to nie jest czcze gadanie. Wiele razy widziałam to na własne oczy. Zrobić coś dla kogoś? Pomóc? Bezcenne uczucie.

I ostatnia rzecz z mojej nieprzyziemnej 'Wish' listy to otaczać się dobrymi ludźmi, takimi na których zawsze można polegać, dobrymi tak po prostu, bez powodu, bez potrzeby. Ludźmi ciepłymi, z wielkim sercem, z wrodzoną szczerością.
Z każdym dniem kocham ją coraz mocniej. Ludzie już i tak patrzą na mnie jak na wariatkę, bo bez przerwy powtarzam jej że ją kocham i tulę co sił w ramionach.


Zdanie którym rozpoczęłam post jest od jakiegoś czasu dla mnie bardzo ważne.
A co dla Was jest ważne?
Macie swoją wish listę?
A może jest coś o czym marzycie ponad wszystko?



1 komentarz:

  1. mam tak samo jak Ty, opętało mnie moje dziecię
    na mojej top liście jest urodzić szczęśliwie:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...