wtorek, 31 grudnia 2013

I'm so glad

Mamuśki ! Jestem żywym dowodem na to że warto marzyć.
To właśnie ten rok posłużył mi do ich spełniania.

A mam ich w zanadrzu całe mnóstwo na rok kolejny i nawet nie dopuszczam myśli że które kolwiek się nie spełni.

W ten ostatni dzień roku śmiało mogę powiedzieć że
jestem dumną mamą małej damy,
mam męża który wspiera mnie we wszystkim za co tylko się wezmę
otworzyłam sklep o którym zawsze marzyłam i dopięłam swego
prowadzę bloga który daje mi wielką frajdę, pal licho, poczytny czy nie, nie ważne to pamiętnik dla mojej córki !

W ten ostatni dzień roku śmiało mogę powiedzieć że jestem szczęśliwa.
Sylwestra spędzam w gronie osób najbliższych mojemu sercu <3
Jestem wdzięczna za każdy dzień spędzony z nimi


Czuję że teraz jest najlepszy czas w moim życiu, że dostałam szansę, której obiecuję, nie zmarnuję
Plan na rok kolejny? Dać z siebie wszystko, wykorzystać życie jak najlepiej, być dobrym człowiekiem.





Razem z moją rodziną życzę Wam wszystkiego co najlepsze !
Spełniajcie swoje marzenia !
Bądźcie odważni !

juSia

15 komentarzy:

  1. :) usmiecham sie czytajac takie slowa :) ciesze sie, ze tak wszystko doceniasz.. wszystkiego dobrego i w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytny, poczytny. Jesteś młodziutka i masz taką siłę parcia (że tak się wyrażę;), aby się rozwijać, że aż Ci zazdroszczę :)
    Tak trzymaj :) Dalszych sukcesów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie w czapie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby tak dalej.
    wiele kobiet może czerpać od Ciebie insporację i siłę. brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niech tak będzie, ja swoją siłę i inspirację czerpię od innych mam, od Was :)

      Usuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Spełnienia marzeń! Dużo zdrówka i mnóstwo miłości! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za wolę walki.
    Ja też mam plan zawalczyć o marzenia.
    Wszystkiego dobrego:))

    OdpowiedzUsuń
  7. i dla Was wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego - idę w Twoje ślady.
    Jeśli nie uwierzymy w siebie i nie spróbujemy to w życiu nic nie osiągniemy.
    Twój power, walka itd jest wzorem dla mnie do naśladowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. No ba ! Powiedziała bym nawet że innej możliwości nie ma :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...