wtorek, 2 kwietnia 2013

Pouch ... ?

Pamiętacie jeszcze jak się żaliłam że kręgosłup już siada?
Nic się nie zmieniło ... dalej siada.

Dodatkowo Jula stała się takim pieszczoszkiem, że najchętniej nie schodziła by z rąk, bardzo lubi się przytulać, ja tez lubię.

Ne jestem z tych mam, które stosują się do rad: ''Nie noś zbyt często, bo później z rąk nie zejdzie ! ''
Kocham i przytulam, daję tyle czułości i ciepła ile tylko mogę, a jeśli moja córka to lubi i odnajduje w tym spokój i bezpieczeństwo, to ja chcę jej to dać.

Wczoraj anjami podsunęła mi pewien link, link pewnego rodzaju hamaka do noszenia maluchów. Ja idąc za ciosem natrafiłam na chustę typu POUCH czytaj pałcz.




Bardzo mocno mi się spodobała bo spełnia wszelkie moje warunki czyli:
  1. prosta, nie wiązana
  2. bardzo łatwo zakładana na ramię
  3. mega szybko wkłada się do niej bobasa
  4. po złożeniu zajmuje tyle miejsca ile średniego rozmiaru portfel w torebce
  5. wygodnie siedzi w nim duże dziecko, nawet w wieku od roku do dwóch
  6. świetna na krótkie dystanse, do sklepu, kiedy małe nóżki się zmęczą, wejść po klatce schodowej
  7. świetnie się pierze 




I jeszcze krótki filmik który przekonał mnie, że chusta nadaje sie dla dziecka w wieku Julki 
http://noszebokocham.pl/chusta-na-dojscia-czyli-kolkowa-czy-pouch/


Muszę się przespać z tą chustą i jeśli rzeczywiście postanowię zakupić to pewnie skorzystam z oferty sklepu

NaturalnaMama.pl

I teraz ! juSia chce znać Wasze zdanie na ten temat, może któraś z Was jest posiadaczką takiej chusty, może miała z nią styczność, może ma taką ewentualnie na sprzedaż bo ja używaną również nie pogardzę :)

liczę na Was
pozdrawiam
juSia


6 komentarzy:

  1. W ramach szkoły rodzenia mieliśmy spotkanie z babką chustową - opowiadała o różnych rodzajach także tych na jedno ramię (ale z kółkiem,przez które przekładany jest materiał. Zalecana jest dla większych dzieci - siedzących już. Koncepcja fajna, ale musisz pamiętać, że na dłuższą metę może być to bardzo męczące niż chusta tkana czy elastyczna - ciężar zostaje na jednym ramieniu,więc obciąża kręgosłup. Ale na krótki dystans - jak najbardziej, zresztą - urocze zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to cos podobnego do chusty kółkowej, ja szukam własnie czegos co sprawdzi się kiedy będę chciała wejść z zakupami do domu (mieszkam na 4 piętrze) kedy mała się zmeczy na spacerze i będzie chciała na troche na ręce, albo kiedy wejdę do sklepu gdzie wszystko będzie na wyciągnęcie jej małej raczki :) wolała bym nie płacić za stłuczone rzeczy :p

      Jednym słowem chodzi o to żeby byl;o wygodne np zrobić zakupy do domu

      Usuń
  2. Jeśli mogę...

    Zajdź do sklepu gdzie są takie hamaki i spróbuj włożyć córcię , na sprawdzenie jak to jest.
    Ja tak bynajmniej zrobiłam, niestety do takich rzeczy trzeba być bardzo obeznanym z tego rodzaju materiałami(takie było moje pierwsze wrażenie i opinia Pani która mi pomagała to założyć.)
    Potrzebowałam takiej rzeczy do samolotu, ale moje dziecko miało 3 miesiące więc wydawałoby sie ze w taki hamak czy chustę indiańska dziecko się wkłada i lezy sobie opatulone, niestety miałam wrażenie ze zaraz mi wypadnie i ciężko mi bardzo było dopasować sobie ten materiał tak abym czuła sie komfortowo. Wybrałam nosidełko ale też nie używam go często.

    Tak szczerze to każdy taki "pomocnik" wydawałby się idealny na odciążenie kręgosłupa, ale moje zdanie jest takie że nawet przy tego rodzaju hamaka również potrzebujesz tej siły aby utrzymać dziecko tym bardziej już ważace 10+ kg. tu podtrzymujesz maleństwo ręką, albo dziecko potrafi złapać się za szyję jeżeli potrzebujesz w danej chwili obu rąk. Jak dla mne to jest wieksza swoboda dla rąk niż dla kręgosłupa.

    Może po paru dniach prób i oswajania się z hamakiem będziesz bardzo zadowolona. W żaden sposób nie próbuję odradzać Ci tego ;) Chciałabym abyś poznała moja przygodę z takim " pomocnikiem" .

    Pozdrawiam ;)


    Ps. Widziałam wcześniejszy pomysł nosidła na biodro, to już jak dla mnie bardziej kuszący pomysł. Może w sklepie również znalazłabyś to aby zobaczyc w czym lepiej sie byś czuła wraz z Juleczka :)
    Sklep który możesz odwiedzić to Rampers ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczerpujący komentarz... :)
      Juz mówię co mna keruje,

      *chusta typu pouch jest przeznaczona dla bobasów ktore juz sztywno same siedzą, nie mylić z chusta wiązaną itp

      *nosidełko miałam, kupiłam w sklepie niby było wszystko ok, ale juz w uzytkowaniu w domu zupełnie sie ne sprawdziło, plecy bolały ogromnie, zero odciążenia

      *swoboda dla rąk jak najbardziej sie przyda, cokolwiek co ułatwi mi podróż z zakupami po schodach do domu :)

      *stwierdziliśmy z mężem że nosidło na biodro zajmuje zbyt duzo miejsca i jest w zasadzie nie poręczne

      Dzięki za opinię o to mi właśnie chodziło :)

      Usuń
  3. kompletnie nie mialam pojecia o takiej chuscie,masz racje jesli ma Ci pomoc ratuj sie poki mozesz bo u mnie juz za pozno:-(pozdrawiamy Was dziewczyny:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ciesze sie ze tu trafiłam! ten pouch jest boski, sama myślę o czymś takim dla mojej Zośki! tez woli świat z pozycji na rękahc obserwować:D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...