poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Ważna kartka z kalendarza.

Nie wiem czy wy tez tak macie, ale ja dotychczas dzieliłam czas od narodzin Julki na etapy.
Takie przełomowe momenty wnoszące wiele nowego.
Z resztą mamy sierpień, i dla Nas to zawsze miesiąc ważnych dat.

Było pół roczku, było chodzenie na roczek, było półtora i znaczące wyrazy, było dwa i  cudowne zdania oraz komunikacja w pełni.

Dokładnie jutro 5 sierpnia mija 2 i pół roku odkąd urodziła się Ona.
Teraz mam w domu małą rozbieganą damę, której wszędzie pełno.
Ona, która jest moją inspiracją.
Ona uwielbia wodę i kąpiele.
Ona która uwielbia przebywać na dworze, na świeżym powietrzu.
Ona rozgadana , która twierdzi że jak będzie wdrapywała się na stołek to spadnie pobije głowę i będzie bieda :)
Ona, której pierwsze słowa po przebudzeniu brzmią 'tato chcę mleczko, będę je jadła w łóżku'
Ona, która jest lodożercą z prawdziwego zdarzenia.
Ona która uwielbia swoje babcie.


To dzięki niej zdecydowanie ciężko zastać nas w domu i uwierzcie nam nie znamy słowa nuda, odkąd zostaliśmy rodzicami.








Na tym etapie cieszę się że potrafimy zorganizować jej wolny czas, czas który spędzamy we troje.
Cieszę się że nie marnotrawimy czasu w domu.

Dodatkowo dokładnie za miesiąc Julka zostanie przedszkolakiem i na tą chwilę nie martwię się tym, nie przeżywam niepotrzebnie, jestem dobrej myśli. Cieszę się że jest w pełni samodzielna i odpieluchowana od pół roku.
Obserwuję jak obcuje z innymi maluchami, jest bardzo towarzyska i otwarta. No i zdarza mi się już słyszeć przechodząc obok przedszkola ' mamo chcę do psedskola, mamo do dzieci '.

P.S Cieszy mnie również fakt że do tej pory nie zrezygnowała z drzemki w środku dnia, zdarza się że śpi dwie godzinki, więc kłopotu z leżakowaniem być nie powinno :)

Tak więc czas pokaże jak będzie we wrześniu. Póki co oswajamy ją z tym co ma się wydarzyć.

Jak było z Waszymi maluchami kiedy szły do przedszkola?

Mommy On









5 komentarzy:

  1. u nas pierwsze dwa tygodnie byl placz a pozniej juz spoko a teraz to sama pyta sie rano jak sie obudzi czy idziemy dzis do przedszkola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My tez czekamy na pierwsze dni września.
    Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki za wrzesień a naszymi doświadczeniami się nie podzielę bo są na razie marne i negatywnie nastrajające :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie można się nudzić z dwu i pół latkiem :))) cudnie wyglądacie:) zazdroszczę aktywności, bo unas na razie z tym biednie, nie licząc ostatnicg tygodni, ale wszystko ma swe priorytety;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wprost zaczytana i zapatrzona nie tylko w ten post, ale i w całego Twojego bloga, Świetnie piszesz a zdjęcia są cudowne! Sama dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, więc staram się szukać nieco inspiracji u najlepszych. Gratuluję świetnego bloga, życzę szczęścia, pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...