piątek, 13 września 2013

bez tematu .

Bez kitu, mówię szczerze jestem zła i trochę mam wyrzuty sumienia
Cierpię teraz na chroniczny czasobrak, co teoretycznie jest usprawiedliwione bo próbuję spełniać się zawodowo
a z drugiej strony jak mogłam zaniedbać bloga?
Przecież to najlepszy pamiętnik jaki tylko mogła bym pisać dla córki i dla siebie


W tak zwanym międzyczasie sprzedaliśmy z mężem jedną firmę, teraz rozkręcamy drugą, bo mam wielką potrzebę nie tylko zarabiać na dom i na rodzinę, ale przy tym z radością chodzić do pracy, czuć się spełniona i zadowolona z życia.
Szukamy złotego środka.

Julka to chodzący lub biegający pędziwiatr, wszędzie jej pełno. Żywe to nasze dziecię, oj żywe :)
Idą nam ostatnie ząbki i samopoczucie czasem gorsze, ale dajemy radę i cieszymy się że jestesmy już prawie na finiszu zapełniania przestrzeni gębowej :)

Teraz dziecię smacznie drzemię, a matka? co robi matka? próbuje ogarniać, trochę dom, trochę swoje sprawy, zawsze jest tysiąc rzeczy do zrobienia .

Obiecałam sobie i obiecuje Wam że już więcej tego wirtualnego pamiętnika nie zaniedbam, tym bardziej że już niedługo wracam do pracy, a tam zawsze znajdzie się chwila na napisanie notki dla Was.


Aaaaaaaaa muszę jeszcze powiedzieć, że udało Nam się wybrać na targi Kraków ŁAŁ i było cudnie, tyle fajnych osób i rzeczy w jednym miejscu, ja czułam się jak dziecko. Wspaniała inicjatywa.




P.S Boję się bo chyba czeka mnie usg biustu i mammografia, mam nadzieję że moje obawy okażą się nie uzasadnione...:|

8 komentarzy:

  1. o mało was mało :) ja po powrocie do pracy też cierpie na brak czasu :(
    trzymam kciuki za badania!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Julci w tej kiecy z serduszkiem.
    Tak się zastanawiałam co z wami.
    I ja trzymam kciuki za badania.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia!
    ps. jednak macie barierkę na łóżku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! I dobrze, że sobie przypomniałaś o blogu...:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłącz się do Polskich Blogów kobiecych na Świecie.
    Ściskam Serdecznie KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana zaglądaj częściej:) Julcia cudnieje w oczach:)
    A za wyniki trzymam mocno kciuki! Bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna maleńka;-)
    też mam córkę Julkę.
    Pozdrawiam i zaprszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że coś w końcu napisałaś :)
    A ja zapraszam do nas - http://nasz-maly-raj.blogspot.com/ (tylko na zaproszenie)

    Ojej to chyba sporo się dzieje u Was :) A więc powodzenia !
    Boska jest ta sukienka z serduszkiem (mam podobną tunikę ale dla siebie :))
    A po badaniach na pewno będzie wszystko dobrze ;) Myśl pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...